16 August 2008

Dolina Glinščice

Izlet ni odpadel, kot sem napisal v prejšnji objavi, samo prestavili smo ga, seveda šele po tem, ko sem napisal zmotno objavo.
K bistvu, če odštejemo to, da smo imeli opoldansko sonce, kar ni najboljše za slikanje in še jaz sem pozabil, da sem se zadnjič igral z nastavitvami fotoaparata in tako sem skoraj vse slike slikal pri ISO 800 :S. No kljub temu so nekatere slike kar uspele, tako da sem se odločil, da jih par objavim.

Kolega išče boljšo pozicijo za slikanje stare železniške postaje.

Vodnjak v zapuščenem vrtu ob železniški postaj.

Stara železniška postaja.

V kletnih prostorih železniške postaje.

V majhni jami ob poti. Žal so skoraj vse kapnike polomili.


To je za zdaj vse. Izlet v Glinščico bom vsekakor ponovil in seveda pred tem preveril nastavitve na fotoaparatu.

No comments: