10 August 2008

Končno sem se odločil....

...in naredil svoj blog.
Za danes je zadosti z učenjem saj je nedelja :P. No, glade na to, da se danes ne mislim več učit, sem razmišljal kaj bi lahko počel. Film ki ga mislim danes pogledat ni še pobralo, tako, da imam še dobre pol ure. Razmišljal sem kaj bi med tem počel in prišlo mi je na misel, kot že dosti krat do sedaj, da bi lahko začel svoj blog. Najprej sem misel tako kot ponavadi odvrnil, saj se mi ni dalo ukvarjat z vsemi nastavitvami....no na koncu nisem našel nič pametnejšega za preganjat čas - vem lahko bi prebral kako knjigo, sam se mi v tej vročini res ne da brat, knjige so za deževne in mrzle dni - in sem si reku: "Pa naj bo blog."
In tukaj je.

Kot piše v podnaslovu, mislim tukaj objavljat vse, kar se mi bo zdelo primerno in vredno mojega časa :P.

No comments: